Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Opkolite i uništite neprijateljsku tvornicu za sklapanje IKE-a! Vaš tim također ima IKE: opskrbite ih vijcima kako bi mogli sastaviti moćnog opsadnog bota koji će vam pomoći. Vijci se pojavljuju blizu središta karte. Da biste poslali vijak u IKE, zgrabite ga i držite nekoliko sekundi. Po bitci se mogu voditi do tri opsade. Opsadni robot će se pojaviti za tim koji je do početka opsade prikupio više vijaka, a što ih je više, to je robot jači. Pazite, IKE je opremljen snažnim topovima - nemojte se približiti neprijateljskoj bazi bez opsadnog robota!»
Opsata

Opsada je poseban događaj 3 na 3 dodan u ažuriranju iz veljače 2019, otključan kada dosegnete 800 trofeja na svom putu do slave. Trenutačno se ne može igrati osim prijateljskih igara i izrade karata od 7. ožujka 2022.

Općenito[]

U načinu opsade, svaki tim ima kupolu s 35 000 zdravlja koju moraju braniti dok pokušavaju uništiti kupolu neprijateljskog tima. Vijci se pojavljuju u sredini mape. Držanje zatvarača 4 sekunde će teleportirati zatvarač u vašu kupolu. U određenim intervalima tijekom runde, tim s velikim brojem vijaka izgradit će opsadnog robota koji će napadati neprijateljsku kupolu. Ako vaš tim i neprijateljski tim imaju isti broj vijaka, a vrijeme prije opsade je isteklo, tada se roboti ne izgrađuju sve dok timovi nemaju različit broj vijaka u vrijeme opsade.

Svaka kupola ima snažan napad koji nanosi 1000 štete po hicu i ima iznimno veliki domet, označen točkastim polukrugom oko kupole. Pobjeđujete tako što uništite kupolu drugog tima ili mu nanesete više štete nego što je vama učinjeno do kraja meča. Što više vijaka ubacite u kupolu, to je robot bolji. Svako punjenje znači jednu razinu na pozvanom robotu. Svi roboti imaju 45 000 zdravlja, ali šteta i brzina rastu s razinom. Događaj ima svoje lokacije, kao što su "Pamin buvljak" i "Tvornica robota".

Savjeti[]

  • Držite sredinu karte jer je to glavni način za pobjedu. To može uvelike pomoći borcima s klasom "Thrower" i "Heavyweight", a na otvorenim kartama - borcima s velikim dometom.
  • Napadajte IKE samo uz podršku opsadnog robota, koji će preuzeti svu štetu kupole.
  • S niskom razinom neprijateljskog opsadnog robota, bolje je ubiti neprijateljske borce ako imaju veliku štetu po sekundi.
  • Vratite se kada je vašem opsadnom robotu malo zdravlja ako ste u IKE području. Ostati živ za svakog saveznika nakon opsade ključ je pobjede.
  • Pokušajte se držati podalje od boraca koji nekako mogu oštetiti vaš IKE bez da se previše ozlijede (Mortar Peni, Brok, 8-BITNI)
  • Kada se branite od opsadnog robota, prije svega pokušajte uništiti neprijateljske borce koji mogu nanijeti značajnu štetu vašem IKE-u, a tek onda uništite robota.
  • Ako je IKE-u ostalo vrlo malo posto, onda ga možete pokušati sami uništiti. To može pomoći ako protivnički tim ima impresivnu količinu zavrtnji i možete izgubiti.
  • U Opsada je Rico dosta koristan, jer sa Superom može doći do IKE-a bez ulaska u zonu kupole.
  • Značajne su komandne opsade. Nemojte se previše oslanjati na svog robota. Podrška njemu tijekom opsade ključna je za pobjedu u utakmici.
  • Kad se vaš robot bude trebao pojaviti, pokušajte ne umrijeti. Smrt će vas ukloniti iz opsade tima.
  • Kupola će napasti jedinicu koja joj je najbliža. Nikad se ne približite bliže od svog opsadnog robota.
  • Pokušajte odvratiti neprijateljskog robota koji ga opsjeda tako što ćete stvoriti kupole ili mu se približiti tako da ošteti vas umjesto vašeg tornja.
  • Peni Pištolj je bolji od kupole. Može mu nanijeti određenu štetu bez postavljanja opsade robota da je zaštiti.
  • Strategija koju biste mogli upotrijebiti s timom jest pokušati dobiti jednu manje neprijatelja kada se pojavi prvi Siege Bot. Ovo može naslagati vaše zasune na drugi ili treći mech za brzu pobjedu, budući da se neprijateljski brojač udaraca vraća na nulu kada se pojavi neprijateljski opsadni mech.
  • Ovisno o količini zdravlja preostalog nakon opsade vašeg tima, može biti korisno ignorirati zasune i samo ispustiti udarce bez pomoći robota da to dovršite.
  • Postavite Bo Mines ispred neprijateljskog Opsade Bota. Kada eksplodiraju, robot se usporava ili omamljuje na dvije sekunde (s drugom zvjezdicom moći), dajući vremena kupoli i vašem timu da je napadnu.
  • Poželjno je raspodijeliti u odnosu na centar: 2 igrača lijevo i desno, a jedan drži centar. Središte se drži ovisno o karti, na otvorenim kartama preporučljivo je uzeti strijelu, na zatvorenim teškašima. Ne zaboravite podržati igrača u sredini, jer će svi pucati na njega.
  • Preporučljivo je uništiti neprijateljski IKE u opsadi najviše tijekom prve i druge opsade, jer ako nemate vremena za to, vjerojatno ćete izgubiti treću. I obrnuto, ako suparnici nisu uspjeli uništiti kupolu tijekom prve i druge opsade, vjerojatno neće preživjeti treću.
Advertisement