Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Porazite protivnički tim u nizu najboljih od dvije nokaut runde! Pažnja: pali borci su van igre do kraja runde. Nakon nekog vremena, otrovni oblaci će početi prodirati na bojno polje, stoga požurite! Utakmicu će dobiti prva momčad koja pobijedi u 2 runde.»
Nokaut

Nokaut (angl. Knockout) je 3v3 mod koji je izvorno dodan tijekom 6. sezone The Golden Hand Gang, a kasnije je postao jedan od stalnih. Ovaj događaj postaje dostupan nakon dostizanja 800 trofeja na putu do slave. Pronađeno u utoru Team Events 2.

Proces igre[]

Način je dvoboj koji se sastoji od nekoliko rundi. Ako igrač umre, neće se moći ponovno pojaviti do kraja runde. Dakle, morate ubiti cijeli neprijateljski tim za brzi kraj runde. Cilj je pobijediti u 2 runde.

Prethodno: Ako nijedan tim nije umro u 1 minuti, tim s najviše preživjelih pobjeđuje rundu. Ako je rezultat izjednačen, pobjeđuje tim s najviše štete. Ali ako je šteta već ista za ekipe, onda se može dogoditi i remi.

Sada: Otrovni oblaci se pojavljuju u areni (kao u sudaru), koji se postupno približavaju središtu. Mjerač vremena je uklonjen.

Prikladni borci[]

  • Gavran: Može otrovati neprijatelja i usporiti ga gadgetom Slowing Toxin, čime ga dokrajči.
  • Tik: Može napadati izdaleka, što je korisno na otvorenim kartama, a također napada i kroz zidove, što ga čini korisnim i na kartama s puno zidova. Njegov gadget "Last Hurray" može vas spasiti ako vas napadne teškaš, glavna stvar je imati vremena za brzu reakciju.
  • Bairon: Može liječiti svoje suigrače, a da ne dopusti da umru, a ako je slabog zdravlja, može liječiti svojim gadgetom/superom.
  • Poco: To je alternativa Baironu. Može liječiti svoje saveznike moćnim napadom zvijezde Da Capo!, Superom ili napravom. Bit će koristan s Rosa, Jesse i drugim teškašima.
  • Sprout: To je alternativa Tiku. Umjesto gadgeta "Last Hurray", može postaviti zid, ograditi se od neprijatelja. Na taj način može nanijeti više i pretrpjeti manje štete.
  • Frank: Ima puno zdravlja i štete. Zvjezdana snaga Spužve bit će vrlo dobra, jer je zdravlje glavna stvar u ovom načinu rada.

Povijest promjena[]

  • 03/04/21:
  • 07/04/21:
    • U igru ​​je dodan Događaj Nokaut .
  • 12/04/21:
    • Nokaut Quest je dodan igri.
  • 12/06/21:
    • U Brawl Talk je rečeno da će Nokaut biti stalni mod, a bit će i malih promjena u njemu.
  • 16/06/21:
    • Nokaut je postao stalni režim. Pojavili su se otrovni oblaci koji se postupno približavaju središtu, a timer je uklonjen. Skinut je i transparent sa Shelli i Brokom.
Advertisement