Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Ako želite slatkiše, pogledajte Mandy u trgovini Sweet Rainbow!»
Portrait mandy

Mandy je kromatski borac klase Razarač. Može se dobiti za 1500 kromakredita na Starr Roadu u odjeljku Kromatski Borci, kao i iz vrhunske Brawl Pass na razini 30 Sezone 16 (Zemlja slatkiša).

Općenito[]

Mandy je borac pucač. Izgledom podsjeća na princezu. Koža joj je tamna, kosa plava, s nijansama svijetlozelene. Odjevena je u ružičaste kratke hlače, bijele i žute prugaste tajice, tamnoljubičaste cipele s lila kopčama za kosu za njih, lila ogrtač s crvenim i lila, kao da, slatkim mrljama, i ogrtač na leđima. Na glavi same Mandy vijori se zlatna kruna. U desnoj ruci drži prugasti ljubičasti aparat za slatkiše u obliku žezla na čijem je vrhu zlatna kugla s malom krunom.

Osnovni napadi[]

Napad: Candy Machine[]

«Mandy puca na neprijatelje svojim strojem za slatkiše. Dok stoji na mjestu, bolje se fokusira i njezin se domet napada povećava.»

Mandy ispaljuje pojedinačne zrake slatkiša koji se mogu povećati u dometu ako Mandy stoji mirno.

Super: Šećerna greda[]

«Mandy ispaljuje dugometnu šećernu zraku koja se probija kroz neprijatelje i prepreke i nanosi golemu štetu.»

Mandy ispaljuje dugometnu šećernu zraku koja probija neprijatelje i prepreke i nanosi štetu.

Advertisement