Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Leon pogađa svoju metu rojem bacačkih oštrica. Njegov Super je dimna bomba koja ga neko vrijeme čini nevidljivim.»
Leon Portrait

Leon je legendarni borac klase Assassin (bivši Stealth Assassin). Može se nabaviti iz kutija, a također se dosta rijetko prodaje u dućanu.

Izgled[]

Pojava Leona zamjetno se izdvaja od ostalih likova. Dizajn zelene majice podsjeća na kameleona. Odvojeno od podignutog okcipitalnog područja kapuljače, kratka žuta linija nanesena je na vrh glave. Sa strane ove značajke su masivni plavi gumbi, križno prošiveni crnim koncem, imitirajući oči. Donji dio ruha ocrtan je žutom bojom. Sa stražnje strane u razini pojasa nalazi se ukrasni debeli rep, koji se postupno sužava prema kraju. Nosi plavkaste hlače posebnog kroja, koje čvrsto pokrivaju listove nogu ispod koljena. Hoda bosonog. Jednodijelni našiveni džep u istoj boji kao i gumbi. Također unutar haube nalazi se još jedan ukrasni element - komad viseće crvene tkanine, koji je "jezik" gmazova i, donekle, pogrešno podsjeća na prasak. Uz to se ističe i srebrna kopča - na trenirci nema patentnog zatvarača pa je možda više dodatni ukras. Neprirodna sjena koja mu pada na oči djelomično zaklanja lice.

Općenito[]

Leon ima vrlo veliku brzinu kretanja i slabo zdravlje. Svojim normalnim napadom baca 4 oštrice na vrlo veliku udaljenost. Šteta varira ovisno o tome koliko daleko lete njegovi Shuriken (što je cilj bliže, to je veća šteta). Koristeći svoj Super, Leon postaje nevidljiv neprijateljima na 6 sekundi. Jedan od njegovih gadgeta stvara dvojnika koji trči prema najbližem neprijatelju, ometajući ga. Klon ne može napasti i uzima dvostruko više štete. Leonov drugi gadget stvara lizalicu u blizini koje svi članovi tima postaju nevidljivi. Star Power "Smoke Trail" ga ubrzava na Super, a "Secret Cure" također u Super Leonu vraća 1000 zdravstvenih bodova u sekundi.

Attack icon
Napad
4
Health icon
Zaštita
2
Usibility icon
Praktičnost
3
Advertisement