Brawl Stars Wiki
Advertisement
Iskustvo

Iskustvo je mehanika igre potrebna da pokaže koliko je vremena igrač proveo u igri i koliko dobro igra.

Kako dobiti a[]

Iskustvo se daje nakon svake utakmice. Količina stečenog iskustva ovisi o prednosti igrača u utakmici. Na primjer, biti u pobjedničkom timu u rundi Gem Capture će vam dati više iskustva nego što biste dobili u poraženom timu. Što duže igrač preživi rundu susreta, to više iskustva stječe nakon toga. Za 10. mjesto igrač neće dobiti iskustvo. Maksimalna količina iskustva koja se može dobiti po danu je 1000.

"Zvjezdani igrač"[]

StarPlayerFrame

Nakon svake igre 3v3 moda, jedan igrač je odabran kao "Zvjezdani igrač". Zvjezdica se bira prema najvećem iznosu štete, pomoćnik tima. Ovo zvjezdanom igraču donosi dodatnih 10 bodova iskustva kao nagradu. Status zvijezde može dobiti igrač pobjedničke momčadi, ali vrlo je rijetko da zvijezda bude u poraženoj momčadi. U načinu rada Clash, zvjezdani igrač nije odabran na kraju bitke.

Zašto je potrebno iskustvo[]

  • Za ekskluzivne ikone.
  • Za 20 tokena.

Sustav razina[]

Svaka nova razina zahtijeva da prikupite 10 više iskustva od prethodne. Na primjer, potrebno je 40 bodova iskustva za prijelaz s prve razine na drugu, 50 bodova za prijelaz na treću 60 i tako dalje. Svaki put kad igrač pređe na razinu, dobiva 20 žetona. Budući da se iskustvo ne može izgubiti, razina se ne može smanjiti, a prethodna nagrada ne može se ponovno primiti za prethodnu razinu.

Posebne ponude[]

Posebne ponude pojavljuju se samo na određenim razinama iskustva. Ovo su razine: 5, 15, 25, 35, 50, 75, 100, 110 125.

Mogu se kupiti samo jednom. Paketi sadrže novčiće, kristale i kutije po sniženoj i povoljnijoj cijeni. Dionice se prodaju samo za pravi novac, za oko 79 kuna.

Advertisement