Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Ems napada prskanjem laka za kosu koji s vremenom uzrokuje oblake oštećenja. Njezin Super usporava neprijatelje.»
Ems Portrait

Ems (angl. Emz) — je epski borac klase Destroyer. Može se dobiti po dolasku 8000 Trophy na Put do slave.

Općenito[]

Ima normalnu brzinu kretanja, prosječno zdravlje i nisku štetu koja se može utrostručiti ovisno o količini vremena koje neprijatelj provede u oblaku plina. Specijaliziran za borbe srednjeg dometa. Njezin Super može nanijeti manju štetu neprijateljima unutar određenog radijusa od nje. Gadget Friend Zone ruši neprijatelje na kratku udaljenost i nanosi štetu. Star Power "Bad Karma" će svake sekunde povećavati štetu plinskog oblaka glavnog napada. A Hype's Star Power će je izliječiti ako neprijatelj uzme štetu od njezina Supera.

Attack icon
Napad
4
Health icon
Zaštita
2
Usibility icon
Praktičnost
3

Osnovni napadi[]

Napad: Sprej[]

«Ems sve oko sebe poprska lakom za kosu! Toliko je zajedljivo da vam može rastopiti lice.»

Ems prska lak za kosu, ostavljajući oblak otrovnog plina koji nanosi štetu tijekom 0,5 sekundi. Ako se neprijatelj u njemu zadrži na maloj udaljenosti, dobit će tri puta veću štetu.

Super: Burning Charisma[]

«Ems se okružuje otrovnim oblakom koji usporava i oštećuje neprijatelje.»

Ems oko sebe stvara otrovni oblak koji usporava neprijatelje, nanoseći manju štetu svake sekunde. Super može pomoći u napadu i dokrajčenju ranjenih neprijatelja.

Advertisement