Brawl Stars Wiki
Advertisement

«El Primo baca tuču udaraca na neprijatelje. Njegov super, udarac laktom u skoku, nanosi štetu svima koji su slučajno u blizini!»

Portrait primo

El Primo je rijetki borac klase tenkova. Može se dobiti za 160 kredita na Starr Road.

Općenito[]

Ima veliku brzinu kretanja, prilično veliku brzinu punjenja i visok pokazatelj zdravlja, što mu omogućuje da izdrži većinu neprijateljskih napada. El Primo se bori šakama, zadajući 4 udarca iz blizine. Njegov Super mu omogućuje da skoči na veliku udaljenost, uništava prepreke u malom radijusu i obrušava se na protivnike, nanoseći malu štetu, ali ih obarajući. Koristeći naprave, El Primo može zgrabiti neprijatelja u blizini svojim moćnim rukama i svom snagom ih baciti preko ramena ili lansirati meteorit na neprijatelja u blizini. Njegova Star Power "El Fuego" pali tlo i neprijatelje uhvaćene u El Primovom Superu, a njegova Star Power "Meteor Speed" povećat će brzinu kretanja nakon Supera.

Attack icon
Napad
2
Health icon
Zaštita
5
Usibility icon
Praktičnost
2

Osnovni napadi[]

Napad: Šake bijesa[]

«El Primo zadaje četiri udarca svojim snažnim šakama.»

El Primo zadaje neprijateljima 4 udarca odjednom. Jedan pogodak čini malu štetu, ali ako sva četiri pogode, napad može nanijeti značajnu štetu neprijatelju. Može nanijeti štetu većem broju neprijatelja odjednom.

Super: Moćni lakat[]

«Visoko skočivši, El Primo snažno spušta lakat, raspršujući neprijatelje i uništavajući zaklone.»

Kada koristi Super, El Primo skače na odabrano područje, odbacuje neprijatelje nekoliko blokova unatrag, nanosi im štetu i razbija zidove ako su u blizini. Može skočiti na nekoliko neprijatelja odjednom.

Pojačanja[]

Posebnost[]

«Ova borac naplaćuje Super kada pretrpi štetu.»

El Primo naplaćuje svoj Super kad pretrpi štetu. Primjenjuje se na bilo koju vrstu štete osim otrova iz susreta, nokauta i dvoboja, kao i područja sa šiljcima.

Savjeti za korištenje[]

  • El Primo je koristan u dokrajčenju neprijatelja sa Superom kada neprijatelj pobjegne s malom količinom zdravlja. Glavna stvar je ispravno ciljati.
  • Nemojte napadati druge tenkove (Bulla), jer oni imaju manje zdravlja, ali puno više štete. Napadajte ih samo ako imate više boost kockica ili ako su slabog zdravlja. Rosu je lakše napasti - ima manje zdravlja i nešto manje štete. Ali ne dopustite joj da akumulira Super, inače možete pretpostaviti da ste već izgubili. Napasti Franka također nije teško - samo trebate zaobići njegove udarce dok zamahuje i brzo napasti i prije ili kasnije ćete ga ubiti.
  • Gadget baca najbližeg protivnika iza vas, pa naučite kako ga pravilno koristiti. Bacanje se može koristiti za guranje protivnika prema vašem suigraču i pomoglo je da ga dokrajčite.

Skinovi[]

Značke[]

Neutralno Radost Tuga Bijes «GG» Pljesak «Hvala» «Fuh» Posebna
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Animirane verzije
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne
Ne

Borac sprejevi[]

Replike[]

Povijest promjena[]

Prethodni modeli[]

Animacije[]

Specijalni efekti[]

Specijalni efekti napada:[]

Super specijalni efekti:[]

Super specijalni efekti:[]

Prethodni portreti[]

Prethodni opis[]

«El Primo je pogodio meteor iz svemira, dajući mu nadljudsku snagu i nenadmašnu karizmu.»
Advertisement