Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Efekti su mehanike igre koje na neki način utječu na borce tijekom borbe.»

Regeneracija[]

Regeneracija je učinak igre koji stupa na snagu kada igrač nema svo svoje zdravlje. Ako igrač ne pretrpi štetu i ne napadne sam sebe 3 sekunde (1 sekundu ako igrač igra kao Tik sa zvjezdanom snagom "Kao sat"), tada se njegovo zdravlje regenerira.

Manifestacija[]

Oko borca ​​se pojavljuju zeleni križevi. Ako je regeneracija duga (traje nekoliko sekundi), onda se oko borca ​​pojavljuje zelenkasti dim.

Trovanje[]

Trovanje je efekt igre koji može izazvati samo 5 boraca - Gavran, Bairon, kao i Eve, Otis i Chester sa svojim Supersima (Chester ima slani sladić). Ovaj učinak nanosi štetu 4-7 sekundi nakon primanja glavne štete (od bodeža) i ne dopušta neprijatelju da se oporavi zdravlje dok otrov ne prestane djelovati. Otrovna magla iz Pojedinačni sudar, Parni sudar, Dvoboja i Nokauta također se može dodati ovom efektu. Učinak se može srušiti pomoću Frank naprave "Noise Suppressor" i Poco naprave "Catharsis".

Manifestacija[]

Model borca ​​poprima zelenkastu nijansu, a oko njega počinju lebdjeti zelene lubanje.

Nevidljivost[]

Nevidljivost je učinak igre koji posjeduju samo dva borca ​​- Sandy i Leon. Ovaj učinak čini igrača nevidljivim svima, samo ako nije u blizini neprijateljskog borca. Učinak Sandy Supera čini sve njegove suigrače nevidljivima u Superovom području djelovanja, za razliku od Leonovog Supera, koji samo njega čini nevidljivim. Pomoću gadgeta Fallen Lollipop, Leon može stvoriti skriveno područje u kojem se može sakriti. Taj se učinak također može pripisati grmlju (može ih postaviti Rosa pomoću gadgeta).

Manifestacija[]

Model borca ​​postaje proziran, a bijele čestice počinju lebdjeti okolo.

Uspori[]

Usporavanje je učinak igre koji imaju samo borci - Ems, Spike, Chester sa Super "Explosive Caramel" i Bea sa gadgetom i Super. Ovaj učinak također posjeduju Shelleyev "Concussive" star power, Galeov "Icy Snow" star power, Squikov "Super Sticky" star power i Squikov "Sediment" gadget, kao i Barley, Darril, Jesse, Rosa, Gavran, Piper, Belle gadgeti i Buster. Ovaj učinak možete dobiti i od sporih pločica. Ovaj efekt usporava igrača na neko vrijeme, čineći ga vrlo sporim.

Manifestacija[]

Model borca ​​poprima plavkastu nijansu, a plave strelice počinju lebdjeti okolo, usmjerene prema dolje.

Ubrzanje[]

Ubrzanje je učinak igre koji je prilično čest među borcima; njime upravljaju Maks, Karl i Edgar koristeći svoj Super, Kolt sa svojim Star Power "Fancy Boots", Rico sa svojim Star Power "Retreat Machines", Bibi sa svojim Star Power "Home Run", Volt sa svojom prvom Super razinom, El Primo sa zvjezdanom snagom "Meteor Speed", Leon sa svojom zvjezdanom snagom "Smoke Trail", Jackie sa svojim gadgetom, 8-BITNI sa zvjezdanom snagom "Wired Connection", Amber sa svojim gadgetom, Stu s gadgetom "Autodrome" i Sam kada preuzimate svoj Super. Ovaj efekt također daju modifikatori Energy Drink i Fast Fighters, a također i MEGABORAC u modu Velika igra. Ovaj učinak je nekoć bio u vlasništvu Gale sa zvjezdanom snagom "Second Wind" (14. rujna snaga je pretvorena u "Ice Snow"). Također, ovaj učinak može se dobiti od ubrzavajućih pločica.

Manifestacija[]

Mali vihor i narančaste strelice usmjerene prema gore pojavljuju se oko borca.

Palež[]

Palež je efekt igre koji malo tko posjeduje - El Primo sa svojom zvjezdanom moći "El Fuego", Karl sa svojim gadgetom, Amber i Stu sa svojim Supersima, a dijelom i Gavran-Phoenix. Ovaj učinak ima isto što i otrov. Ovaj učinak se također može vidjeti kada razbijate booster sanduke u Pojedinačni sudar i Parni sudar i kada neki borci (kao što je Gospodine P.) napadaju eksplodiraju.

Manifestacija[]

Model borca ​​poprima narančastu nijansu, a svjetla počinju lebdjeti oko njega.

Povećanje štete[]

Povećanje štete je efekt igre kojim upravljaju modifikator Energetsko piće, Frank sa svojom Zvjezdane moći zvjezdanom snagom i Irresistible Attraction gadgetom, Gospodine P. sa svojim gadgetom, 8-BITNI i Ruffs sa svojim Supersima i njihovim saveznicima. Ovaj učinak povećava štetu od borca ​​nekoliko puta. Ovaj učinak posjeduje i borac koji je postao Mega borac u Velika igri.

Manifestacija[]

Model borca ​​poprima ljubičastu nijansu, mjehurići lete okolo. Ako je borac glavni u Velika igra ili je uzeo Energetsko piće, tada će se njegov model vizualno povećati.

Advertisement