Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Edgar je previše kul da bi zaprljao ruke, pa njegov šal udara protivnike. Koristeći Super, on skače u gustu borbe, vrteći šal oko sebe.»
Edgar Portrait

Edgar je epski borac klase Assassin. Može se dobiti iz bilo kojeg sanduka, kao i iz dara za 2021. i konačnog dara za novog igrača 2022.

Općenito[]

Edgar je borac srednjeg do niskog zdravlja s vrlo velikom brzinom punjenja i brzinom kretanja. Domet napada je kratak, ali šteta nije loša, a Edgar se također može liječiti prilikom napada (35% nanesene štete (60% uz Star Power "Pistol Fight"). Super se akumulira automatski (slično kao Darrylov mehaničar) S njim Edgar preskače prepreke ubrzavajući (nanosi štetu području pri slijetanju ako imate Star Power Hard Landing.) Prvi gadget skuplja super brže, a s drugim Edgar dobiva štit koji apsorbira štetu na neko vrijeme.

Attack icon
Napad
5
Health icon
Zaštita
3
Usibility icon
Praktičnost
1

Osnovni napadi[]

Napad: Klub boraca[]

«Edgar izbacuje tuču udaraca na neprijatelja. Svaki pogodak koji pogodi metu liječi ga.»

Edgar napad - dva brza uzastopna pogotka šalom. Kada pogodi metu, iscjeljuje se sam. Iscjeljenje je 35% nanesene štete, a kod druge zvjezdane snage - 44%. Velika šteta, vrlo brzo hlađenje, velika brzina napada i iscjeljenje čine Edgara savršenim za napad.

Super: Skoči[]

«Edgar preskače prepreku i dobiva privremeni poticaj. Njegov Super se polako puni tijekom vremena.»

Kada je Super aktiviran, Edgar skače na kratku udaljenost i lagano ubrzava. Njegov Super, kao i Darril Super, automatski se puni za 30 sekundi.

Pojačanja[]

Tvrdo prizemljenjeZvjezdana snaga: tvrdo slijetanje[]

«Edgarov Super nanosi 1000 štete. štetu svim neprijateljima u blizini pri slijetanju.»

Ova sposobnost omogućuje Edgar da nanese 1000 štete pri slijetanju nakon korištenja svog Supera. Pomoću njega možete brzo dokrajčiti neprijatelja.

Tučnjava šakamaSnaga zvijezda: borba šakama[]

«Kada nanese štetu neprijatelju, Edgar oporavlja 25% više zdravlja.»

S ovom zvjezdanom snagom, Edgar može regenerirati četvrtinu više zdravlja (sa 35% nanesene štete na 60%), povećavajući svoje šanse za preživljavanje.

Edgar gd1Gadget: Letimo![]

«Edgar's Super puni se 525% brže za 4 sekunde. Troškovi po utakmici: 3.»

Edgar's Super se puni puno brže za kratko vrijeme. Sposobnost se može koristiti za bijeg ili za dokrajčivanje protivnika koji bježi. Vrlo će se dobro upariti sa zvjezdanom snagom Hard Landing.

Umri muškiGadget: Umri muški[]

«Edgar dobiva štit koji ga štiti od 2000 štete. naknadno oštećenje. Štit s vremenom slabi. Troškovi po utakmici: 3.»

Edgar dobiva štit koji ga štiti od još 2000 štete. Štit slabi, gubi 100 bodova svakih 0,5 sekundi. Ako aktivirate gadget prije nego što prethodni istekne, tada će štit ponovno početi od 2000. Bit će ga korisno koristiti kada trebate pobijediti neprijatelja koji ima prednost u nanesenoj šteti.

Edgarov drugi gadget na djelu— Ikona gadgeta Umri muški pored nadimka igrača.

Super postupno automatsko punjenjeOsobitost[]

«Ovaj borac s vremenom naplaćuje Super.»

Edgar puni Super automatski u roku od 30 sekundi.

Advertisement