Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Oformite tim od 3 borca ​​i suprotstavite se neprijateljskom timu u eliminacijskom dvoboju. Svaka runda je borba 1 na 1 koja završava kada je borac poražen. Osvojite 3 runde za pobjedu u utakmici. Ključ uspjeha je učinkovita kombinacija i red boraca!»
Dvoboj

Dvoboj (angl. Duels) je vremenski ograničen događaj za 2 igrača koji je postao dostupan počevši od ažuriranja iz prosinca 2021.

Općenito[]

Igrači biraju 3 borca ​​za koje će se međusobno boriti (mogu se odabrati izravno iz glavnog izbornika). Cilj događaja je osvajanje rundi uništavanjem neprijateljskih boraca do pobjede. Nakon svake bitke, borci se ponovno rađaju, ali uništene prepreke ostaju uništene. U ovom slučaju, borac igrača koji gubi će se promijeniti. Ako jedan od boraca ne dođe na red, dobit će manje trofeja. Događaj će definitivno biti dostupan do kraja 10. sezone Brawl Pass-a. Kasnije su se dvoboji više puta pojavljivali kao privremeni događaj. Dana 07.12.22 postalo je poznato da će način najvjerojatnije postati Trajni u ažuriranju za veljaču 2023.

Savjeti[]

  • Pokušajte razbiti neprijateljski zid, a zatim napasti neprijatelja kao lovac na daljinu (na primjer, Piper).
  • Imajte na umu da se broj preostalih gadgeta i postotak Super punjenja prenosi na sljedećeg borca ​​kada trenutni borac umre. Stoga nemojte žuriti potrošiti sve Gadgete i/ili Supers do sljedeće/zadnje runde.
  • Pokušajte zadržati sva tri vaša borca ​​na otprilike istim trofejima.
  • Držite se što dalje od otrova, jer ako čak i jednom pretrpite štetu od njega, to već može utjecati na igru ​​i možete izgubiti rundu.

Povijest promjena[]

  • 11/12/21:
  • 16/12/21:
    • Dvoboj su dodani igri.
  • 12/12/22:
    • Dodao je 7 novih karata Dvoboj.
  • 25/02/23:
    • Brawl Talk je najavio da će Dvoboj biti stalni događaj.
Advertisement