Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Ne bježi od Colette! Ima jako zdravlje, nameće drakonski porez protivnicima i kreće se vrlo spretno.»
Portrait Colette

Colette je Chromatic borac iz klase Destroyer (bivši Warrior). Može se dobiti iz bilo koje kutije i na razini 30 Brawl Pass sezone 3 (Starr Park).

Općenito[]

Ima normalnu brzinu kretanja, umjereno zdravlje, normalnu štetu (posebne mete) i srednju brzinu punjenja. Svojim glavnim napadom nanosi srednju štetu posebnim ciljevima i fiksnu količinu štete drugim ciljevima ovisno o zdravlju protivnika. Sa svojim Superom juri naprijed-natrag. Uz gadget "N-na!" Colette nanosi 1000 više štete. Uz Star Power Rollback, ona teleportira neprijatelje koje je pogodio Super do najudaljenije točke. A Star Power "Mass Requisition" daje joj štit. Štit se može povećati ako neprijatelja više puta pogodi njezin Super.

Attack icon
Napad
4
Health icon
Zaštita
2
Usibility icon
Praktičnost
3

Osnovni napadi[]

Napad: porez na zdravlje[]

«Colette pogodak skuplja zdravstvene bodove od neprijatelja! Što više zdravlja, više poreza.»

Colette baca projektil koji donosi 37% zdravlja igrača kada ga pogodi. Roboti, booster sanduci u Collisionu, sef u Pljačka i kupole u Siege-u zahvaćeni su istim stalnim oštećenjima. Colette minimalna šteta je upola manja od štete za posebne mete.

Super: Rok[]

«Colette juri naprijed i odmah natrag, nanoseći štetu usput. Šteta se temelji na maksimalnom zdravlju neprijatelja.»

Colette juri i, nakon što je prešla maksimalnu udaljenost ili se zabila u prepreku, vraća se na početnu točku. Svi neprijatelji koje pogodi dobivaju štetu jednaku 20% njihovog maksimalnog zdravlja; šteta na posebnim ciljevima povećava se za 2 puta. Ako je Super korišten blizu zida, onda će jednostavno nestati u praznom.

Advertisement