Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Zabijte gol protivniku! Utakmica će završiti nakon isteka vremena ili nakon dva gola koja je postigla jedna od momčadi.»
BrawlBall

Broulball (angl. Brawl Ball) - događaj 3v3, dostupan igraču nakon postizanja 150 trofeja.

Općenito[]

Platforma za ovaj način rada je vertikalni pravokutnik s izbočinama za vrata na vrhu i na dnu. U središtu je točka za loptu, a na samoj karti postoje razne prepreke. Za cijelu utakmicu momčadi dobivaju "'dvije i pol minute. Također je moguće pobijediti izdržavanjem 1-0 u korist vašeg tima do kraja vremena. Ako je rezultat izjednačen nakon isteka vremena, krug se automatski produžuje na tri i pol minute.

U slučaju izjednačenja, igračima se daje produžetak (1 minuta), a cijela karta se briše od smetnji, pružajući priliku objema momčadima da postignu odlučujući gol. Ako nijedna momčad nije uspjela zabiti loptu nakon završetka produžetaka, igra završava neriješenim rezultatom: nitko ne dobiva ili gubi trofeje, samo igrač zvijezde (odabran je samo jedan od obje momčadi) dobiva dodatno iskustvo i u rezultatima bitke ističe pobjedničku animaciju.

Advertisement