Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Brawl Talk - video s programerima u kojem najavljuju buduća ažuriranja i govore o inovacijama.»
BRAWL TALK

Brawl Talk je video s programerima na Youtube kanal igre "Brawl Stars", gdje najavljuju nadolazeće inovacije u budućim ažuriranjima.

Informacije[]

Videozapisi se obično objavljuju svaka dva mjeseca, u sredini ili na kraju. Prije toga na društvenim mrežama obično ostaju unosi. Razgovor o tučnjavi objavljen je na službenom kanalu programera. Većina izdanja sadržavala je nove borci i razne inovacije prema vrsti događaji.

Zanimljive činjenice[]

  • 23. siječnja 2021. godine došlo je do curenja sa službenog korejskog kanala, Inn: mreža 9 sati prije puštanja počela je hodati "'još nije objavljena u to vrijeme' 'izdanje' oinsin 's korejskim titlovima, koje je predstavljalo ažuriranje s Ruffs, kože, Otokenniki itd. mačka borci D, iako je u postu službenog kanala navedena slika, u potpunosti" ' ne "'relevantna tema" razgovora, "'ali u snimci je nagoviještena pojava Brawl Talk borca kao. Uprava nije komentirala situaciju. Najvjerojatnije, kada su podučavali Brawl Talk na korejskom kanalu "in", zaboravili su postaviti funkciju premijere.
    • Dakle, siječanjski Brawl Talk 2021. jedini je "'ninsus' koji je slučajno objavljen nekoliko sati prije premijere, kao i prvi ninsus čija je slika objavljena nekoliko sati prije premijere (drugi je Brawl Talk 13. studenog 2021.).
  • Borci kao što su Leon, Gene, Karl, Rosa, Bibi, Tik, 8-BITNI, Sandy, Ems, Bea, Maks, Gospodine P., Jackie, Sprout, Gale, Nani, Volt, Colette, Amber, Lu, Bairon, Edgar, Ruffs, Stu, Belle, Škripa, Buzz, Griff, Ash, Meg, Lola, Grom, Feng, Eve, Janet, Bonnie, Otis, Sam, Gus, Buster, Mandy, Chester, Sivo. Ujedinjuje ono u što su bili uvedeni "Brawl Talk".
  • https://www.youtube.com/watch?v=u82AqAd_b8Q Prvi razgovor o tučnjavi pojavio se u javnoj domeni 30. studenog 2018. Voditelji u njemu bili su Frank i Rajan.
  • Trenutno su domaćini Deni, Frank i Paula.
  • Najduža borba govori u ovom trenutku je na rujna 2020 (8:43), koji predstavlja ažuriranje Starr Parkom, novim kožama, poklonima, novim borcem Colette itd., a najkraći je po studeni 2019 (1:09)], koji je predstavljen prije najmanjeg ažuriranja u povijesti igre. U njemu su prikazane 3 kože: Leonard Karl, Elsmeđa," Sallie Leon.
  • U "Brawl Talk" u rujnu 2020. informacije su se rasprsnule u paramparčad zbog japanske najave Starr Parka.
  • Deni je postao upravitelj zajednice i voditelj u "Brawl Talk", koji je najavio Rose.
  • Do sada je na službenom kanalu Innosin objavljen 28 razgovor o tučnjavi.
  • Travanjski "Brawl Talk" 2021. posljednji je u kojem je Rian sudjelovao. A razlog su bile njegove nove odgovornosti.
  • Debosh siječanjski "Brawl Talk" 2021. - svađa je jedini" razgovori, koji je slučajno objavljen nekoliko sati prije premijere.

Ostala izdanja:[]

Advertisement