Brawl Stars Wiki
Advertisement
«Možete li pobijediti strašnog šefa robota? Radite zajedno sa svojim drugovima kako biste pobijedili ovo čudovište. Možete se vratiti u bitku sve dok je barem jedan suigrač živ. Ako svi padnu, igra je gotova!»
Boss Fight

Borba sa šefom - Ovo je poseban događaj za 3 osobe, koji postaje dostupan kada dosegnete 350 trofeja. U slučaju, nemoguće je dobiti ili izgubiti trofeje, ali možete dobiti žetone.

Proces igre[]

Za poraz Robobossa potrebna su tri borca. Šef ima veliku količinu zdravlja i sposobnosti. Kako napredujete kroz razine, šef će postajati jači, povećavajući svoje maksimalno zdravlje i sposobnosti. Ako igrate s prijateljima i barem jedan od vas ima nižu razinu, tada će svi proći razinu gdje je zaostali stao. Nakon pobjede, oni koji su već završili ovu poteškoću ne dobivaju ništa osim iskustva. Ako izgubite, dobivate 15 žetona.

Savjeti[]

  • Vaše vrijeme obnavljanja je 20 sekundi umjesto uobičajenih 5, tako da je važno ostati živ.
  • Napadi šefova su predvidljivi, pa ih je lako izbjeći. Lasere je najbolje izbjegavati sami. Koristite zidove mudro i pokušajte ih ne uništiti previše.
  • Šef će uvijek ispaljivati ​​svoje lasere slijeva nadesno, pa je dobra ideja kretati se oko šefa u smjeru kazaljke na satu. Budite oprezni ako vas laser pogodi, najbolje je samo stajati kako vas drugi laseri ne bi ponovno pogodili.
  • Pokušajte nanijeti što je više moguće štete prije nego što se šef naljuti. Povećanje šefove faze ljutnje ne temelji se na njegovom zdravstvenom pokazatelju, već na mjeraču vremena, a napadi koje šef može izvesti u višim fazama ljutnje otežavaju nanošenje štete šefu. Na poteškoći Madness+, preporučujemo da ne ostavite šefu više od 50-60% njegovog zdravlja dok ne postane bijesan, ili još bolje, ljut. Tako ćete ga lakše pobijediti.
  • Na razini ludila, zamolite jednog igrača da prikupi sve kocke za pojačanje, obično one koje će trčati okolo i oživjeti sve mrtve. Važno je da dodijeljeni igrač ne bude eliminiran.
  • Ako imate Pam na Madnessu, tada joj dajte sve boost kockice tako da njezina iscjeljujuća kupola liječi igrače za više zdravlja.
  • Pokušajte poraziti šefa prije nego što uđe u božji način rada, jer će u božjem načinu nanijeti gotovo 10 000 štete i kretati se nevjerojatno velikom brzinom.

Svjetskih rekorda[]

  • Sastav čiji je Yde prošao kroz Borbu sa šefom: Pam, Karl, Bull.
Advertisement