Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Svi u bandi jednostavno vole Belle, a njezin električni pištolj uranja protivnike u šok i strahopoštovanje!»
Belle Portrait

Belle je Chromatic borac iz klase Destroyer (bivši Gunslinger). Može se dobiti iz bilo koje kutije ili s razine 30 Brawl Pass sezone 6 (Golden Hand Gang).

Općenito[]

Belle ima srednje-nisko zdravlje, umjerenu štetu, vrlo visok raspon napada i normalnu brzinu kretanja. Njezin napad je električni naboj koji se može odbiti s jedne na drugu metu ako su dovoljno blizu. Sa svojim Superom postavlja oznaku koja povećava štetu nanesenu neprijatelju za 35%. Njezin prvi gadget postavlja zamku koja je usporava na 3 sekunde i nanosi vrlo malu štetu, dok njezin drugi gadget omogućuje njenom sljedećem napadu da se odbije od zidova. Star Power Pozitivna povratna informacija daje Belle 20% obrane pri pogotku, a Grounding zaustavlja neprijatelja s oznakom da ponovno učita svoj glavni napad na 3 sekunde.

Attack icon
Napad
5
Health icon
Zaštita
1
Usibility icon
Praktičnost
3

Osnovni napadi[]

Napad: šokantan[]

«Belle ispaljuje dalekometnu električnu eksploziju, nanoseći štetu svim metama koje pogodi. Nakon kratke stanke, pražnjenje skače na bilo koju obližnju metu i nanosi štetu; ovaj se proces ponavlja do tri puta sve dok se u dometu nalaze prikladne mete.»

Belle ispali strujni udar koji ima sličnu mehaniku kao i Jessien osnovni napad. Može odskočiti 3 puta ako je druga meta dovoljno blizu prve. Prije odbijanja dolazi do blagog kašnjenja.

Super: Tragiranje[]

«Belle ispaljuje metak za praćenje koji označava neprijatelja kojeg pogađa. Označeni neprijatelj uzima više štete bez obzira na izvor štete. Istovremeno se može označiti samo jedna meta.»

Belle ispaljuje tracer na metu, koja postaje označena nakon udara. Označeni objekt nosi 35% više štete nego inače (povećanu štetu nanijet će bilo koji izvor, bio to kupola ili robot). Oznaka se ne može staviti na sef u Pljačka.

Advertisement