Brawl Stars Wiki
Advertisement

«Ash poludi i na smeću koje mora pospremiti i kad ga udare i udare. Bijes ga čini bržim i opasnijim, ali se s vremenom hladi.»
Ash Portrait

Ash je Chromatic borac iz klase Tank (bivši teška kategorija). Može se dobiti iz bilo koje kutije, kao i s razine 30 Brawl Pass-a 8. sezone (Once Upon a Time).

Općenito[]

Ash ima srednje-visoko zdravlje, malu do veliku štetu, mali domet i srednju do vrlo veliku brzinu kretanja. Svojim napadom Ash udari krpom o tlo, stvarajući udarni val. Super Ash poziva pet robota za čišćenje vrlo niske razine zdravlja koji eksplodiraju u kontaktu s neprijateljem, nanoseći vrlo malu štetu. Pomoću gadgeta Ash liječi zdravlje na temelju količine bijesa. Njegove Zvjezdane moći ispunjavaju traku bijesa do razine 3 kada su pogođene potpuno napunjenim napadom ili povećavaju brzinu napada.

Attack icon
Napad
5
Health icon
Zaštita
3
Usibility icon
Praktičnost
1

Osnovni napadi[]

Napad: Čišćenje[]

«Ash napada snažno povlačeći metlu prema dolje. Makni se s puta ili ćeš progutati prašinu!»

Očistite krpu i ona udari o tlo u ravnoj liniji, slično Nitinom i Frankovom napadu. Napad može nanijeti štetu neograničenom broju meta, a kada ga pogodi, Ashu daje malo bijesa.

Super: Pomagači[]

«Štakori roboti kao čistači? Lako! Eksplodiraju pri udaru, oštećujući neprijatelje i povećavajući Ash bijes.»

Nakon kontakta s borcem ili kada su uništeni, robotski usisivači eksplodiraju, nanose malu štetu, ali uvelike ispunjavaju traku bijesa.

Pasivno: Mjerač bijesa[]

«Traka bijesa se dodaje kada Ash nanese ili uzme štetu»

Ash ima traku bijesa koja se obnavlja kada nanosi ili prima štetu. Što je viši stupanj bijesa, to postaje brži i jači. Kada je traka bijesa puna, Ash na neko vrijeme postaje znatno moćniji. S vremenom se ljestvica smanjuje. Traka bijesa izgleda ovako:

Advertisement