Brawl Stars Wiki
Advertisement

"Piperin tarkka-ampujan laukaukset tekevät sitä enemmän tuhoa, mitä pidemmälle ne lentävät. Supervoimallaan hän tiputtaa jalkojensa juureen kranaatteja ja loikkaa itse loitommalle."
Piper Portrait

Piper on Eeppinen rämäpää jolla on heikko terveys, mutta joka voi tehdä erittäin suuria vahinkoja kaukaisille kohteille. Hän ampuu pitkän kantaman luodin sateenvarjostaan, joka aiheuttaa enemmän vahinkoa mitä pidemmälle se kulkee. Hänen Superinsa pomppaa kranaatteja jalkoihinsa ennen kuin hyppää pois vihollisistaan ja vahingoittaa vihollisia räjähdyksessä. Hänen ensimmäinen varusteensa, Automaattitähtäin, antaa hänelle mahdollisuuden ampua luodin sivupistoolista lähimpään viholliseen, työntää niitä taaksepäin ja hidastaa niitä hetkellisesti. Hänen toinen varusteensa, Ohjausjärjestelmä (Homemade Recipe), tekee hänen seuraavan luodin kääntyvä vihollisia kohti. Hänen ensimmäinen tähtivoimansa, Väijytys, antaa hänelle mahdollisuuden tehdä ylimääräistä vahinkoa ampuessaan pensaasta. Hänen toinen tähtivoimansa, Sähäkkä Sala-ampuja (Snappy Sniping), lataa uudelleen osan ammuksistaan osuessaan viholliseen.

Advertisement