Brawl Stars Wiki
Advertisement

"Jos verensokerisi laskee käy Mandyn Sateenkaari-karkkikaupassa. Muistakaa lapset: Mandyn karkeilla saatte suut makiaks!"
Portrait mandy

Mandy on kauden 16 Kromaattinen rämäpää, jonka pystyi avaamaan tasolta 30 Brawl Passista tai pääsemällä tasolle 30 ja hankkimalla tarpeeksi kromaattisia krediittejä ostaa hänet. Kauden 16 jälkeen Mandyn voi avata kromaattisilla krediiteillä Starr-Polulta. Mandylla on heikko terveys, suuri vahinko ja erittäin pitkä kantama. Hän hyökkää ampumalla karkkiammukseen karkkiautomaatistaan. Mandy voi ladata tarkennuspalkkiaan seisomalla paikallaan, ja sen lataaminen lisää hänen hyökkäyksensä kantamaa. Hänen Superinsa on erittäin pitkän kantaman sokeriräjähdys, joka tekee valtavia vahinkoja vihollisille ja tunkeutuu niiden läpi ja kulkee seinien läpi. Hänen ensimmäinen varusteensa, Karamellisointi, antaa hänen seuraavan hyökkäyksensä hidastaa vihollista. Hänen toinen varusteensa, Keksinmurut, sallii hänen seuraavan hyökkäyksensä kulkea esteiden läpi ja tunkeutua vihollisten läpi. Hänen ensimmäinen tähtivoimansa, Tähtäimessä (In My Sights), lisää hänen karamelliammuksensa nopeutta, kun hänen tarkennuspalkkinsa on ladattu. Hänen toinen tähtivoimansa, Kova Kuori (Hard Candy), antaa hänelle kilven, kun hänen tarkennuspalkkinsa on latautunut.

Hyökkäys: Karkkiautomaatti[]

"Mandy ampuu karkkia karkkiautomaatistaan. Kun hän on paikallaan, hänen keskittymisensä kasvaa, jolloin myös hyökkäyksen kantama pitenee."

Mandy ampuu pitkän kantaman karkkiammuksen, joka aiheuttaa suurta vahinkoa. Jos Mandy seisoo paikallaan, hänen tarkennuspalkkinsa alkaa latautua. Hänen tarkennuspalkin latautuminen kestää 0,45 sekuntia, ja täyteen ladattuna hyökkäyksen kantama kasvaa. Sen vahinko pysyy kuitenkin samana. Jos Mandy liikkuu, hänen tarkennuspalkkinsa tyhjentyy. Pallon potkaiseminen rähinäpallossa keskittymispalkin ollessa ladattu nollaa palkin, mutta se ei vaikuta pallon matkaan.

Super: Sokerisäde[]

"Mandy ampuu pitkän sokerisäteen, joka lävistää vastustajat ja ympäristön sekä tekee massiivista tuhoa."

Mandy lähettää erittäin pitkän kantaman suuren sokeriräjähdyksen 0,75 sekunnin viiveellä. Räjähdys voi kulkea vihollisten ja seinien läpi, ja se jatkaa matkaansa, kunnes se katoaa 3 sekunnin kuluttua. Mandy on myös liikkumaton suorittaessaan Superiaan, ja jos häneen osuu tainnutus, veto tai takaisku viiveen aikana, hänen Superinsa peruutetaan.

Varusteet[]

GD-Mandy1Karamellisointi[]

"Mandyn karkkiautomaatin seuraavan karkin osuma hidastaa vastustajia 2,5 sekunnin ajaksi."

Tämän varusteen aktivoiminen sallii Mandyn seuraavan hyökkäyksen laukaista karamelliammuksen, joka hidastaa vihollisia, joihin se osuu 2,5 sekunniksi. Varuste-symboli, joka hehkuu Mandyn pään yläpuolella sekä hehkuva hyökkäysohjain ilmoittavat tämän varusteen aktivoinnista. Varusteen jäähtyminen alkaa hyökkäyksen käytön jälkeen.

GD-Mandy2Keksinmurut[]

"Mandyn karkkiautomaatin seuraava karkki lävistää vastustajat ja ympäristön."

Tämän varusteen aktivoiminen sallii Mandyn seuraavan hyökkäyksen kulkea vihollisten ja muurien läpi. Varuste ei vaikuta hyökkäyksen aiheuttaman vahingon määrään. Varuste-symboli, joka hehkuu Mandyn pään yläpuolella sekä hehkuva hyökkäysohjain tämän varusteen aktivoinnista . Varusteen jäähtyminen alkaa hyökkäyksen käytön jälkeen.

Tähtivoimat[]

SP-Mandy1Tähtäimessä[]

"Mandy ampuu karkkia 20% nopeammin, kun hän on keskittynyt."

Kun Mandyn tarkennuspalkki on ladattuna, hänen hyökkäysammuksensa nopeus kasvaa 20%. Mandyn hyökkäysammuksen nopeus on kuitenkin taas normaali, kun hän alkaa liikkua.

SP-Mandy2Kova Kuori[]

"Mandy saa 20% suojan, kun hän on keskittynyt."

Kun Mandyn tarkennuspalkki on ladattuna, hän saa suojan, joka vähentää kaikkea häneen kohdistuvaa vahinkoa 20% samalla tavalla kuin Kilpi katoaa, Lyöntivalmius-tähtivoima. Kilpi katoaa, kun Mandy alkaa liikkua.

Vinkit[]

  • Älä pysy keskittyneenä liian kauan, koska se jättää sinut alttiiksi vihollisen hyökkäyksille. Piiloudu pensaisiin tai seinien taakse suojataksesi itseäsi.
  • Varo Busterin Superia, sillä Mandyn hyökkäys ja Super imeytyvät siihen. Kuitenkin vain hänen hyökkäyksensä muunnetaan vasta-ammukseksi.
  • Ryöstössä voit ladata hänen Superinsa hyökätäksesi suoraan vihollisen kassakaappia ja rämäpäitä vastaan samanaikaisesti. Joissain Ryöstö-kartoissa kun olet ladannut Superisi, voit ampua sen keskelle karttaa ja vahingoittaa sekä kassakaappia että vihollisen rämäpäitä.
  • Käytä hänen Superia pensaassa tai näytön ulkopuolella, jotta viholliset eivät epäile sitä. Osoita se kartalla oleviin kuristuspisteisiin, joihin viholliset usein leiriytyvät, kuten Joenvarren pienet pensaat.
  • Älä hukkaa Mandyn ammuksia. Vaikka hänen latausnopeusnsa on parempi kuin monilla tarkka-ampujilla, huomaa, että hänellä ei ole muita pakotaktiikoita kuin Karamellisointi-varuste, joka ei toimi suoralla kantamalla. Hänellä ei myöskään ole paljon terveyttä, joten ainoa tapa on käyttää hyökkäyksiä ja/tai Superia puolustukseen.
  • Temppu, jonka voit oppia Mandylla, on: kun Mandy seisoo paikallaan, sillä hetkellä, kun hänen tarkennuspalkkinsa latautuu, ammu nopeasti ja vetäydy välittömästi. Tämä voi olla hyödyllisempää hänen Tähtäimessä-tähtivoiman kanssa, ja se on hyvä taktiikka, kun sitä käytetään yhdessä hänen varusteidensa ja Vahinkotehostimen kanssa. Tämä on hyödyllistä, kun olet huonossa kunnossa, mutta haluat silti säilyttää kartan hallinnan.
  • Vaikka hänellä ei ole korkeaa kuntopottia tai mitään takaisku-/työntötyökaluja, Mandy on hyvä puolustusvaihtoehto Lentisnujakkaan, koska hänen kantamansa kasvaa seisoessaan paikallaan, jolloin hän voi puolustaa lentopallon laskeutumispaikkaa tehokkaammin, erityisesti parisuhteessa Kova Kuori-tähtivoimansa kanssa. Hänen Karamellisointi-varustettaan voidaan käyttää myös hidastamaan vastustajajoukkuetta, estäen heitä saapumasta lentopallon laskeutumispaikalle ajoissa, ja hänen Superiaan voidaan käyttää tehokkaasti pakottamaan vastustajajoukkue hajottamaan tai kukistamaan kenet tahansa lentopallon laskeutumispaikalla.

Merkit[]

Neutraali Ilo Surullisuus Vihassa «GG» Puuvilla "Kiitos" "Phuh" Erikoinen Kasvokämmen
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI
EI

Rämäpäiden sprayt[]

Rämäpäiden sprayt
Sprayt Kuinka saada
Link=Sprayt
Kauppa hintaan 19 jalokiveä

Äänilinjat[]

(KESKENERÄINEN)[]

Syntyessä Johdossa Vastaanottaessa vahinkoa Tyrmätessä vastustajan Tyrmäytyessään Hyökätessä Aktivoidessa superin

Historia[]

  • 07/12/22:
    • Mandy, hänen Magma- ja MC-asunsa julkistettiin Brawl Talkissa.Neutral Image
  • 26/12/22:
    • Mandy tuli pelattavaksi harjoitusluolassa. Neutral Image
  • 02/01/23:
    • Mandy, hänen Magma- ja MC-asunsa lisättiin peliin. Neutral Image
  • 12/01/23:
    • Mandyn tarkennuspalkki latautuu nyt 0,45 sekunnissa (0,75:stä). Buff Image
    • Korjattu virhe, jossa Mandyn Super vioittui matkustettaessa karttojen ulkopuolella. Neutral Image
  • 20/01/23:
    • Mandyn Keksinmurut-varuste ja Kova Kuori-tähtivoima lisättiin. Neutral Image
  • 28/02/23:
    • Mandyn Jalohopea- ja Jalokulta-asut lisättiin peliin. Neutral Image
    • Mandyn luokka vaihdettiin Tarkka-ampujaksi (Tuhoajasta). Neutral Image

Asut[]

Advertisement