Brawl Stars Wiki
Advertisement
Lentisnujakka

Lentisnujakka on kausiluonteinen tapahtuma, joka esiteltiin kauden 7 päivityksessä. Lentisnujakassa on kaksi kolmen pelaajan joukkuetta, ja tilan tavoitteena on potkaista lentopalloa ja estää vihollisjoukkuetta vastaanottamasta palloa saadakseen pisteen. Ensimmäinen joukkue, joka tekee kaksi pistettä, voittaa. Pallo alkaa keskeltä, ja palloon ensimmäisenä koskenut pelaaja potkaisee pallon vihollisen puolelle, missä tulee näkyviin 3,33 ruudun leveä ilmaisin, joka näyttää minne pallo laskeutuu. Jos vastaanottavan joukkueen pelaaja seisoo osoittimella pallon laskeutuessa, pallo syötetään toiselle puolelle; Jos vastaanottavassa joukkueessa ei ole pelaajaa indikaattorissa, vastustajajoukkue saa pisteen. Pallo lentää nopeammin jokaisen onnistuneen syötön jälkeen. Tämä jatkuu, kunnes yksi joukkue saa kaksi pistettä tai jatkoaika päättyy. Kun ajastin loppuu ja molemmat joukkueet ovat tasatilanteessa, aloitetaan jatkoaika. Jatkoaika kestää minuutin ja ensimmäisenä maalin tehnyt joukkue voittaa. Jos mikään joukkueista ei tee maalia jatkoajan päätyttyä, peli päättyy tasapeliin. Seisominen osoittimen eri osissa muuttaa suuntaa, johon pallo syötetään. (Jos seisoo osoittimen vasemmassa yläkulmassa, se heittää sen alaoikealle, ylhäältä oikealle alavasemmalle, alhaalla oikealle ylhäällä vasemmalle ja alhaalla vasemmalle yläoikealle.)

Advertisement