Brawl Stars Wiki
Advertisement
"Kerää kartan keskellä olevasta jalokivikaivoksesta ilmestyviä jalokiviä. Toki voit myös vain napata niitä tyrmätyiltä rämäpäiltä. Kun joukkueesi kerää kymmenen jalokiveä ja pitää ne hallussaan loppulaskennan ajan, voitatte pelin!"
Gem Grab

Jalokivikaappaus -tapahtumassa on kaksi joukkuetta, joista kummassakin on 3 pelaajaa. Kentän keskellä on jalokivikaivos, joka tuottaa violetteja jalokiviä 7 sekunnin välein. Pelitilan tavoitteena on, että joukkueesi saa 10 jalokiveä. Kun pelaaja tyrmätään, hän pudottaa kaikki poimimansa jalokivet. Kun joukkueella on 10 jalokiveä, näytölle ilmestyy loppulaskenta, joka kestää 15 sekuntia. Jos laskuri saavuttaa nollan, loppulaskennan saanut joukkue voittaa. Loppulaskenta pysähtyy ja nollautuu, jos rämäpäitä tyrmätään ja he pudottaa tarpeeksi jalokiviä, jotta heidän joukkueensa jalokivisumma on alle 10. Jos molemmilla joukkueilla on enemmän kuin 10 jalokiveä ja sama määrä jalokiviä, loppulaskenta ei ala ennen kuin yhdellä joukkueella on enemmän jalokiviä kuin toisella joukkuella.

Pelissä ei voi koskaan olla enempää kuin 29 jalokiveä kerralla (ellei Vihainen Robotti muokkain ole aktiivinen). Kun 29. jalokivi syntyy, 30 sekunnin lähtölaskenta alkaa. Kun tämä ajastin umpeutuu, peli päättyy ja joukkue, jolla on eniten jalokiviä, voittaa. Kun kartalla on vähintään 10 jalokiveä, kaivos ei tuota enempää jalokiviä ennen kuin joku rämäpäistä poimii yhden.

Historia

  • 18.12.2017, Tähtipelaaja ei nyt yhtä todennäköisesti jaa palkintoa pelaajille, jotka ovat pudottaneet paljon jalokiviä.
  • 12.5.2018, Jalokivikaappaus -kartat ovat nyt 4 ruutua leveämpiä.
  • 15.4.2019, Jalokivikaivoksen toinen jalokivi ilmestyy nyt myöhemmin.
  • 15/12/20, Jalokivikaappauksen kestoaikaa on nyt muutettu. Nyt se kestää 3 minuuttia ja 30 sekuntia.
  • 16/06/21, Jalokivet ilmestyvät nyt kiinteässä järjestyksessä.
  • 29.6.22, Jalokivien visuaaliset tehosteet muokattiin uudelleen.
Advertisement