Brawl Stars Wiki
Advertisement

"Bullin haulikko tekee valtavaa tuhoa lähietäisyydeltä. Supervoima saa hänet rynnimään seinienkin läpi ja tyrmäämään vastustajia."
Bull Portrait

Bull on Harvinainen rämäpää.

Erikoisuus[]

"Tämän rämäpään supervoima latautuu kärsitystä tuhosta."

Aina kun Bull ottaa vahinkoa vihollisen rämäpäältä tai vihollisen rämpäiden luotavista, hän lataa Superiansa. Superlatausaste riippuu vihollisen aiheuttamasta vahingosta. Vaatii 2,4 kertaisen Bullin maksimiterveyden vaurion lataamaan Superin kokonaan, ja kaikki vahingot lasketaan kilpien ja muiden vaikutusten jälkeen.

Hyökkäys: Kaksoispiippu[]

"Bullin kaksipiippuinen haulikko levittää raskasta tuhoa. Sen kantama on lyhyt, joten Bull tulee mielellään lähietäisyydelle."

Bull ampuu 5 haulikonammusta, jotka aiheuttavat vain vähän vahinkoa itsestään. Kuitenkin, jos kaikki Bullin ammukset osuvat, ne voivat tehdä erittäin suuria vahinkoja. Bullin hyökkäysalue on paljon lyhyempi kuin Shellyn, mutta Bullin kuoret aiheuttavat paljon enemmän vahinkoa. Hyökkäys aiheuttaa enemmän vahinkoa lähietäisyydeltä, koska viholliseen osuu todennäköisesti enemmän ammuksia.

Super: Härän Hyökkäys[]

"Bull ottaa hyökkäysasennon ja raivaa tiensä vastustajien ja esteiden läpi. Hän on aina ollut kovapäistä sorttia!"
Advertisement