Brawl Stars Viki
Advertisement

«Shelly vallandab vaenlase meeskonna pihta haavlipüssi mürske. Tema Super hävitab katted ja hoiab vastased eemal.»
Схелли Portrait

Shelly on elementaarne võitleja, mis avatakse mängu alguses. Tal on mõõdukas tervis ja vigastused ning kiire liikumiskiirus. Tema rünnak on haavlipüssi pauk, mis tekitavad lähedalt suurt kahju. Tema Super lööb ellujäänud vaenlased tagasi ja hävitab takistused, tehes samamoodi lähedalt suuri kahjusid. Tema esimene vidin, Fast Forward, võimaldab tal tõmmata mõne plaadi tema vastassuunas. Tema teine ​​vidin, Clay Pigeons, ahendab laiust ja suurendab järgmise 5 sekundi jooksul tema laskude ulatust. Tema esimene tähejõud, Shell Shock, paneb ta vaenlasi hetkeks super aeglustama. Tema teine ​​Tähejõud, Band-Aid, annab talle lati, mis aja jooksul laeb ja täielikult laetuna tervendab teda, kui tema tervis langeb alla 40%.

Põhilised rünnakud[]

Rünnak: Buckshot[]

«Thunderbolt Shelly tulistab kuulipuhangu keskmise ulatusega. Mida rohkem kuuli sihtmärki tabab, seda rohkem kahju.»

Shelly laseb välja hulga mürske, mis tekitavad üksi üsna vähe kahju, kuid suudavad koos palju teha. Rünnak tekitab rohkem kahju lähedalt, kuna rohkem mürske tabab vaenlast, kuid tema rünnaku ulatus on üsna pikk, mis võimaldab tal oma Superi kaugelt laadida, riskimata potentsiaalset lüüasaamist. See rünnak võimaldab Shellyl silma paista lähivõitluses, eriti madala tervisega ja/või lühimaarünnakutega kaklejate vastu.

Super: Super Barrage[]

«Shelly Super Barrage võtab alla nii katte kui ka vaenlased. Ellujäänud visatakse tagasi.»

Shelly Super laseb välja kahjuliku mürsku, mis ei suuda mitte ainult hävitada takistusi, vaid ka lüüa tagasi vaenlased. Nagu tema peamine rünnak, levivad kestad laiali ja tekitavad lähedalt tohutult kahju. Pange tähele, et kestad hävitavad seinu, kuid ei tungi neist läbi, nii et need kaovad seinaplaadi hävitamisel.

Advertisement