Brawl Stars Wikia
Advertisement

«Nemůžete se ve Starr Parku zorientovat? Nebojte se! R-T tě sleduje! To znamená, že vypadá. Stará. Pro tvé vlastní dobro. Upřímně řečeno»
Portrait rt

R-T je chromatický bojovník třídy Ničitel. Lze jej získat za 500 chroma kreditů v sekci "Chromatický bojovníci" nebo po dokončení 17 sezóny Brawl Pass (Případ v informačním centru) na úroveň 30.

Základní útoky[]

Útok: Mark[]

«R-T Vystřelí jeden výstřel, který označí cíl. Pokud označený bojovník utrpí zranění, značka zmizí a způsobené poškození se zvýší.»

R-T útočí značkami, a pokud značka zasáhne nepřítele, pak označený nepřítel obdrží větší poškození z jakéhokoli dalšího útoku. V bitvě je možné označit několik protivníků.

Super: Hra na schovávanou[]

«R-T se rozdělí na dvě části a nohy zůstanou vzadu. R-T i jeho nohy mají silný útok na krátkou vzdálenost, který označí nepřátele. Rychlost pohybu děleného R-T je zvýšena.»

R-T se oddělí od jeho těla a vy ovládáte pouze horní část, spodní část ponecháte tam, kde jste použili Super.

Útoky hlavy a nohou:[]

Útok: Bílý šum[]

«R-T a jeho nohy generují silný elektromagnetický puls, který způsobuje poškození všem blízkým cílům.»

Když ovládnete horní část, R-T začne útočit kruhovou vlnou a zároveň zaútočí i jeho spodní část. Dvě jeho části mohou také dát značky.

Super: Rádio Waves[]

«R-T se okamžitě teleportuje na nohy a získá zpět svou formu a uzdraví se za 1000 zdraví. zdraví.»

Při opětovném použití Super se R-T teleportuje (odkudkoli na mapě) a připojuje se zpět (jako Bonnie) a obnoví si 1000 bodů. zdraví.

Gadgety[]

Hvězdné síly[]

Tipy pro použití[]

  • R-T se může připojit ke své spodní části odkudkoli na mapě, pamatujte si to.

Skiny[]

Odznaky[]

Šablona:Bojovníci odznaky pro chromatické

Bojovníc Sprej[]

Ikony profilu[]

Repliky[]

Dějiny[]

Animace[]

Advertisement