Brawl Stars Wikia
Advertisement

Brawl Stars je mobilní hra, online střílečka z pohledu třetí osoby, ve které hrajete za vybraného bojovníka a účastníte se různých akcí. V těchto událostech čelíte jiným bojovníkům a snažíte se splnit speciální cíl jedinečný pro každý typ události. K dispozici pro Android a IOS.

Řízení[]

Svou postavu ovládáte mačkáním různých tlačítek a manipulací s ovládacími joysticky. Také můžete vždy změnit umístění a velikost ovládacího prvku.

Cestovní joystick[]

Move j

Chcete-li přesunout svůj bojovník, přejeďte prstem po levé straně obrazovky a manipulujte s virtuálním joystickem a váš bojovník se bude pohybovat ve směru, kterým je joystick tažen.

Útok joystickem[]

Attack j

Pohybem prstu po pravé straně obrazovky budete manipulovat s joystickem útoku. Tažením zamiřte a uvolněním vystřelte. Kromě toho lze stisknutím joysticku provést naváděcí útok. To způsobí, že bojovník automaticky jednou vystřelí na nejbližší cíl, nebo pokud žádný z nich není v dosahu, bojovník střílí směrem před sebe nebo na poslední místo, kde měl objekt zaútočit. Pokuste se použít naváděcí útok pouze v nebezpečných situacích a stejné bojovníky třídy Střelec je obtížné zasáhnout „automatickým útokem“.

Super joystick[]

Super-Icon

Každý bojovník má svou vlastní mocnou schopnost - Super. Nenabitý super šedý joystick. Super nabíjení způsobené poškozením nepřátelským jednotkám, zežloutne a bliká. Joystick je na pravé straně obrazovky, pod útočným joystickem. Po zamíření Super vystřelí ve směru, kterým byl namířen joystick. Podobně jako u běžného útočného joysticku lze také jednoduše stisknout joystick Super, aby se Super automaticky vypustil na nejbližší cíl. Super náboj se neztratí, pokud zemřete na bojišti. Pokud se Super nashromáždí, pak se kolem bojovníka dole točí 4 modré pruhy, a pokud zamíří, pruhy zežloutnou.

Ukazatele a stav bojovníka[]

Ukazatele a stav bojovníka

Během boje se nad hlavou vašeho bojovníka zobrazují 2 nebo 3 stavové pruhy.

Bitva[]

Událost[]

Herní měny[]

Chyby[]

Moje objednávka nedorazila![]

Objednávky jsou obvykle dokončeny okamžitě, ale někdy může dojít ke zpoždění. Tato zpoždění znamenají, že vaše platba se stále zpracovává. Není třeba zkoušet kupovat stejnou sadu znovu – brzy ji obdržíte.

iOS[]

Pokud uplynulo více než 24 hodin a vaše objednávka stále nedorazila, kontaktujte podporu Apple. Apple zpracovává všechny platby ve hře. Podporu můžete kontaktovat kliknutím na odkaz.

Android[]

Pokud jste zaplatili přes Google a stále jste svou objednávku neobdrželi ani po 24 hodinách, kontaktujte prosím technická podpora na kartě „Nápověda a podpora“ přiložením snímku obrazovky vašeho šeku. Na snímku obrazovky by mělo být ve spodní části šeku uvedeno ID transakce (příklad: GPA.1234-1234-1234-12345).

Hra padá! (Android)[]

Hra stále padá? Načítáte špatně? Zkuste následující:

  • Ujistěte se, že je hra stažena z obchodu Google Play. Bezpečnost verzí stažených z jiných zdrojů není zaručena;
  • Uvolněte paměť RAM zařízení zavřením aplikací běžících na pozadí;
  • Uvolněte místo v úložišti zařízení smazáním aplikací, které již nepoužíváte. Zkuste přenést (nebo smazat) videa a fotografie ze svého zařízení.

Pamatujte, že naše hry běží nejlépe na zařízeních, která splňují následující minimální systémové požadavky:

  • 0,5 GB RAM (doporučeno 1 GB nebo více). Chcete-li zkontrolovat množství paměti RAM, otevřete nastavení a přejděte do části "Paměť";
  • Android OS verze 7.0 nebo novější. Chcete-li zkontrolovat aktualizace, otevřete Nastavení, přejděte na O zařízení (nebo Systém) a poté Aktualizace systému;
  • Obrazovka s rozlišením 800 x 480. Existuje mnoho zařízení Android a některá z nich fungují jinak než jiná. Pokud potřebujete něco změnit, přečtěte si prosím pokyny.

Hra padá! (iOS)[]

Aby hra fungovala správně, budete potřebovat zařízení, které má alespoň následující vlastnosti:

  • Alespoň 1 GB RAM;
  • iOS 11 nebo novější;
  • Rozlišení obrazovky alespoň 640 x 960.

Hra ztratila všechny zvukové efekty![]

Pokud hra ztratila zvuk, existuje několik způsobů, jak to opravit.

Nejprve zkontrolujte nastavení hry. Podívejte se, zda jsou zahrnuty zvukové efekty? Musí být povoleny.

Pokud je vše v pořádku s nastavením, ale ve hře stále není slyšet zvuk, zkuste aplikaci restartovat.

Pokud to nepomůže, zkuste následující:

  • Ujistěte se, že zařízení není v tichém režimu;
  • Zkuste zapojit a odpojit sluchátka;
  • Otevřete jinou aplikaci a zkontrolujte, zda má zvuk.

Pokud ne, je pravděpodobně něco v nepořádku s vaším zařízením a ne s aplikací.

Supercell ID[]

Zablokování účtu[]

Pokud porušíte pravidla Supercell, můžete získat zákaz herního účtu. Existují 2 typy zámků: dočasné a plné. Vydávají se v závislosti na rozsahu porušení. Můžete být zabanováni za používání modů, které poskytují výhodu, falešné hlášení, používání obscénního jazyka a urážení hráčů, hraní na emulátoru atd. S každým zablokováním se doba trvání dočasného zákazu prodlužuje.

Obecné tipy pro hraní[]

Tipy v boji[]

Tipy na vylepšení bojovníků[]

Advertisement