Brawl Stars Wikia
Advertisement
Brawl Pass

Brawl Pass je systém progrese implementovaný v aktualizaci z května 2020, který hráčům umožňuje získávat odměny a postupovat v průběhu sezóny Brawl Pass. Brawl Pass nahradil starý postupový systém, ve kterém 100 žetonů poskytlo Brawl Box a 10 Star Tokeny vám dalo Big Box. Tokeny lze použít k odemknutí úrovní, které odměňují hráče drahokamy, body moci, mince, Bling, kredity nebo chroma kredity; alternativně lze utratit 30 drahokamů k okamžitému odemknutí úrovně. Nákup placené verze Brawl Pass na sezónu a odemknutí exkluzivních odměn, včetně Chromatický Bojovníc sezóny, jednoho exkluzivního skinu a Odznaky, a to jak pro Chromatický Bojovníc, tak pro exkluzivní skin Chromatický Bojovníc, stojí 169 Gems. jako další standardní odměny, jako jsou mince, body síly a kredity. Balíček Brawl Pass stojí 9,99 USD, což odemyká placenou verzi Brawl Pass a automaticky postupuje o 5 úrovní. Po dosažení poslední úrovně (úroveň 70) je za každých 500 tokenů odměněno 145 mincí, 42 bodů síly a 25 kreditů. Pro hráče, kteří si přinesli Brawl Pass pro aktuální sezónu, jsou k dispozici animované názvy přechodů, známé jako Chromatický names. Tyto animace jsou odstraněny po skončení sezóny Brawl Pass.

Úkoly[]

Úkoly

Úkoly jsou cíle dané hráčům, které po dokončení odměňují další žetony. Existují různé typy úkolů: malé, střední, těžké a speciální. Malé úkoly se odemknou po dosažení 100 trofejí, zatímco střední a těžké se odemknou po dosažení 300 trofejí. Některé úkoly jsou exkluzivní a nelze v nich postupovat bez zakoupení Brawl Pass. Dva malé úkoly (za 200 žetonů) se dávají denně a po 24 hodinách se resetují. Střední a velké questy na celou sezónu a nové se objevují každé 3 dny. Speciální úkoly trvají celou sezónu, ale lze je splnit pouze jednou. Některé speciální úkoly odměňují body síly, mince, hvězdné body nebo kredity. Ostatní úkoly jsou exkluzivní a odměňují se špendlíky, spreji, ikonami profilu nebo výtržníky. Hráč má zdarma dvě opakované hody, které se týdně resetují, nebo pět házení, pokud má hráč placenou verzi Brawl Pass, ale může být rerollována pouze jedna malá výprava. Úkoly, které jsou znovu vrženy, udělují stejný počet žetonů, ale nebudou mít stejný cíl ani stejnou výtržnici/událost, a veškerý postup při hledání je resetován.

Roční období[]

Dějiny[]

Advertisement